Sola Kommune
Markedsundersøkelse - kjøp av kontorrekvisita
Sola Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Kontor- og rengjøringsprodukter
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Sola Kommune planlegger anskaffelsen av kontorrekvisita.
Vågan Kommune trenger kontorrekvisita og forbruksmateriell til kontordrift for Vågan kommune konsern, med en rammeavtale over 2 år med opsjon på 1+1 år. Den estimerte totale verdien er 6 millioner kroner over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Leveransene skal dekke den daglige kontordriften for virksomheter tilknyttet kommunens innkjøpsordning i Nordland.
Sola kommune trenger en rammeavtale for leie av multifunksjonsmaskiner med tilhørende tjenester.
Finnut AS trenger kontorrekvisita og tilhørende produkter for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 17,8 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang til et bredt sortiment av kontorprodukter med høy kvalitet, konkurransedyktige priser og miljøvennlige løsninger for kommuner i Nordland. Maske AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for forbruksmateriell til renhold, kontor, skole og kjøkken for alle kommunens virksomheter. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å svare på et spørreskjema og eventuelt delta i påfølgende 1:1 møter.