Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

Stavanger kommune har inngått en avtale med Tietoevry Tech Services Norway AS for levering av et skybasert Enterprise Resource Planning (ERP) system som Software-as-a-Service (SaaS). Systemet skal dekke behov innen økonomi, regnskap, HR og lønn, og leveransen skjer i Rogaland. Avtalen har en total verdi på 129 694 612 kroner. Det ble stilt krav om høy kompetanse og et godt tjenestenivå, hvor leverandøren måtte dokumentere relevant kompetanse og referanser fra tidligere prosjekter. Tre leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Tietoevry Tech Services Norway AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
129 694 612 kr

Om anbudet

    Stavanger kommune har inngått en avtale med en leverandør som tilbyr en skybasert Enterprice Resouce Planning (ERP) System. Leveransemodellen er også kjent som Software-as-a-Service (SaaS). Behovene ERP-løsningen skal dekke er innenfor økonomi, regnskap, HR og lønn. Disse behovene er ytterligere beskrevet i SSA-L Bilag 1 og i Vedlegg 1.1 - SK kravspesifikasjon.Hovedtrekkene i prosedyrenERP-løsningen skal understøtte anskaffelsens formål knyttet til brukervennlighet, ytelse automatisering og effektivitet, fremtidsrettede løsninger og data integrasjon, sikkerhet, brukerstøtte og opplæring. Dette er nærmere beskrevet i SSA-L Bilag 1 avsnitt 1.1.2.Det er også et ønske om en proaktiv leverandør som kan innta en strategisk partner rolle om fremtidig utvikling, og som også understøtter Oppdragsgivers tilnærming i retning av ‘Composable ERP’.

    Kontakt navn
    Siri Loen
    Kontakt telefon
    +47 51507090
    Adresse
    Øvre Kleivegate 15, 4005 STAVANGER

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tilbyder skal fylle ut prisskjemaet og vedlegge dette. Oppgitte volumer er kun satt for å sammenligne tilbudene og er ikke bindende for Kunden. Oppgitte priser skal være i NOK, eksklusiv merverdiavgift og inkludere alle kostnader. Se mer informasjon om priser i SSA-L bilag 6. Dokumentasjonskrav: Priser skal oppgis i prisskjema. Leverandørs totalpris fra prisskjemaet skal i tillegg oppgis under fanenblad "Produkter" i Mercell.

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil evaluere Løsningens kvalitet og brukervennlighet. Det er viktig for Oppdragsgiver at Løsningen er intuitiv, har høy grad av automatiserte arbeidsprosesser, har gode integrasjoner og er teknologisk fremtidsrettet. Som del av grunnlaget for evalueringen av kvalitet og brukervennlighet vil Oppdragsgiver invitere til en demonstrasjon av funksjonaliteten og brukervennligheten i Løsningen. Dette vil gjennomføres i et møte med varighet på ca. 6,5 timer (09.00 - 15.30). Leverandørens demonstrasjon kan vare i inntil 90 minutter per faggruppe. Faggruppene er følgende: Regnskap og faktura Lønn og HR Generelt Oppdragsgiver vil i god tid før møtet informere om hvilke brukerhistorier som skal demonstreres. Dokumentasjonskrav: - Leverandørens besvarelse av Oppdragsgivers Vedlegg 1.1 SK kravspesifikasjon. - Leverandørens besvarelse av brukerhistorier, som sees i sammenheng med demomøtene.

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver ønsker høy kompetanse og et godt tjenestenivå i henhold til kravene beskrevet i Bilag 1 og Vedlegg 1.1 SK kravspesifikasjon. Oppdragsgiver vil vurdere følgende: - Kompetanse på tilbudt organisasjon/prosjektgruppe for etableringsfasen. - Partnerskapstilnærming beskrevet i Bilag 1, punkt 1.1.3. Dokumentasjonskrav: - Leverandørens tilbudte personell skal oppgis med relevant kompetanse og referanser fra tidligere prosjekter med overføringsverdi til Oppdragsgiver. Personlige referanser trenger ikke kun å være fra tilbydende Leverandør. - Oppdragsgiver vil evaluere Leverandørens beskrivelse og tilnærming til partnerskap for å ivareta Oppdragsgivers fremtidige behov for samarbeid basert på Leverandørens partnerskapsmodell.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner