Anbudsoversikt for Nytt helpdesk system (IT Service management Software)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Formålet med anskaffelsen er å anskaffe og ta i bruk et nytt helpdesk-system for Utdanningsdirektoratet innenfor brukerstøtte, support og problemløsning. Systemet skal bidra til å forbedre håndtering av henvendelser, hendelser og problemer. Systemet skal være skybasert uten behov for lokal installasjon. Helpdesk-systemet skal gi mulighet for god informasjon under behandling av saker, både til brukere og de som behandler sakene. Det skal logge saker og løsninger, slik at man kan ta ut statistikker og rapporter, som igjen kan gi innspill til forbedringer i form av ulike tiltak/prosjekter/endringer. Systemet skal være basert på ITIL rammeverket og Incident Management og skal i første omgang tas i bruk av de interne avdelingene for IKT-drift og intern-juridisk. Det kan være aktuelt å ta i bruk systemet for andre avdelinger på et senere tidspunkt. Det er lagt inn opsjonsmulighet for utvidelse av lisens for dette formål.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner