Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Oslo kommune ved Helseetaten (oppdragsgiver) sitt behov for strategisk, administrativ og operativ støtte i arbeidet med covid-19 - pandemien. Denne anskaffelsen skal sikre at oppdragsgiver har tilgang til konsulenter som kan bistå oppdragsgiver med å eksempelvis følge opp og forbedre etatens planverk, og å bistå inn i arbeidet med å gjennomføre Oslo kommunes TISK-strategi (Test, Isolering, Smittesporing og Karantene).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien
Estimert verdi
21 000 000,00 kr
Varighet
6 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak DOKUMENTASJONSKRAV: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. DOKUMENTASJONSKRAV: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring fra lignende leveranser. Med lignende leveranser menes leveranser av konsulenttjenester til organisasjoner av en viss størrelse og kompleksitet. Det er tilstrekkelig at Leverandørens leveranser samlet sett dokumenterer tilstrekkelig erfaring fra lignende leveranser. DOKUMENTASJONSKRAV: Kort beskrivelse av inntil de tre viktigste leveranser de siste tre år. Dette inkluderer opplysninger om: • Navn på mottaker • Kontaktopplysninger til mottaker: Navn på kontaktperson, telefon og e-post • Navn på leveransen og hvilken rolle leverandøren hadde i leveransen • Kort beskrivelse av innholdet i leveransen, herunder leveringsomfang, kontraktens verdi i norske kroner og tidsrom/ tidspunkt Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner