Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Oslo kommune ved Helseetaten (oppdragsgiver) sitt behov for strategisk, administrativ og operativ støtte i arbeidet med covid-19 - pandemien. Denne anskaffelsen skal sikre at oppdragsgiver har tilgang til konsulenter som kan bistå oppdragsgiver med å eksempelvis følge opp og forbedre etatens planverk, og å bistå inn i arbeidet med å gjennomføre Oslo kommunes TISK-strategi (Test, Isolering, Smittesporing og Karantene).
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien
- Tilleggskategorier (CPV)
- 71317210 Rådgivning i forbindelse med helse- og sikkerhet
- 71621000 Teknisk analyse- og rådgivingstjenester
- 72000000 Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
- 72222300 IT-tjenester
- 72224000 Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring
- 73220000 Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling
- 75100000 Offentlig forvaltning
- 75112000 Administrative tjenester for virksomheter
- 75112100 Administrative tjenester vedrørende utviklingsprosjekter
- 75122000 Administrative helsetjenester
- 79000000 Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet
- 79100000 Juridiske tjenester
- 79140000 Juridisk rådgivning og informasjonstjenester
- 79410000 Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning
- 79411100 Bedriftsutvikling og rådgivning
- 79414000 Rådgivning innen personalforvaltning
- 79417000 Sikkerhetsrådgivning
- 79418000 Rådgivning vedrørende innkjøp
- 79419000 Rådgivning vedrørende evaluering
- 79420000 Ledelsesrelaterte tjenester
- 79421000 Prosjektledelse, med unntak av bygge- og anleggsarbeid
- 79600000 Rekrutteringstjenester
- 80590000 Opplæringstjenester
- 85312300 Veiledning og rådgivning
- 85312320 Rådgivning
- 90711100 Risikoanalyse eller farevurdering, bortsett fra bygge- og anleggsarbeid
- Estimert verdi
- 21 000 000,00 kr
- Varighet
- 6 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak DOKUMENTASJONSKRAV: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. DOKUMENTASJONSKRAV: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
KVALIFIKASJONSKRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring fra lignende leveranser. Med lignende leveranser menes leveranser av konsulenttjenester til organisasjoner av en viss størrelse og kompleksitet. Det er tilstrekkelig at Leverandørens leveranser samlet sett dokumenterer tilstrekkelig erfaring fra lignende leveranser. DOKUMENTASJONSKRAV: Kort beskrivelse av inntil de tre viktigste leveranser de siste tre år. Dette inkluderer opplysninger om: • Navn på mottaker • Kontaktopplysninger til mottaker: Navn på kontaktperson, telefon og e-post • Navn på leveransen og hvilken rolle leverandøren hadde i leveransen • Kort beskrivelse av innholdet i leveransen, herunder leveringsomfang, kontraktens verdi i norske kroner og tidsrom/ tidspunkt Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.