Anbudsoversikt for Rammeavtale for korttidsleie av bil (2. gangs utlysning)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Persontransporttjenester

Statsforvalterens ansatte har behov for leiebiler til diverse turneer, befaringer og møter i ulike deler av fylkene de er lokaliserte i. En statlig fellesavtale for leiebil er under planlegging, men oppdragsgiver har behov for en egen avtale frem til ny statlig fellesavtale trer i kraft. Oppdragsgiver har også egne avtaler på leasing av kjøretøy for mer langsiktige behov. Hovedmengden av bestillingene antas å være med en leieperiode på 1-2 døgn. Ved noen få tilfeller er det behov for en leieperiode på inntil 8 uker. Rammeavtalen skal omfatte leieperiode fra og med 1 døgn til og med 8 uker.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for korttidsleie av bil (2. gangs utlysning)
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristen.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha god økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. • Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhet Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: 1. Erklæring om virksomhetens omsetning de siste tre regnskapsårene. 2. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysnings-virksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom ikke disse dokumentene gir et dekkende bilde av virksomhetens økonomiske og finansielle kapasitet til å gjennomføre kontrakten kan oppdragsgiver be om ytterligere dokumentasjon.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha god erfaring med levering av leiebiltjenester fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: En kort beskrivelse av tre av tilbyders sammenlignbare oppdrag de siste 5 år. Oversikten skal minst inneholde følgende informasjon: • Oppdragsgiver • Oppdragets kontraktsverdi ekskl. mva. • Tilbyders oppgave/rolle i prosjektet • Oppstartstidspunkt og avslutning • Del 1 Vedlegg 5 kan benyttes som dokumentasjon Krav: Tilbyder skal ha system for kvalitetsstyring. Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: Dokumentering av oppfylt krav kan foretas ved fremlegging av én av disse: • Tilbyderen beskriver firmaets rutiner for kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring • Om tilbyder innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), kan dette fremlegges Krav: Tilbyder skal ha system for miljøledelse Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: Dokumentering av oppfylt krav kan foretas ved fremlegging av én av disse: • Tilbyderen beskriver firmaets rutiner for miljøledelse, med vekt på ledelsens ansvar, kontinuerlig analyse og forbedring Om tilbyder innehar ISO 14001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), kan dette fremlegges

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner