Anbudsoversikt for Rammeavtale for korttidsleie av bil

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Persontransporttjenester

Statsforvalterens ansatte har behov for leiebiler til diverse turneer, befaringer og møter i ulike deler av fylkene de er lokaliserte i. Oppdragsgiver har også egne avtaler på leasing av kjøretøy for mer langsiktige behov. Hovedmengden av bestillingene antas å være med en leieperiode på 1-2 døgn. I en del tilfeller er det også behov for timeleie og ved noen få tilfeller en leieperiode på inntil 8 uker. Rammeavtalen skal omfatte leieperiode fra og med 2 timer til og med 8 uker. Leietid skal være fleksibel, og bilene skal kunne leveres tilbake når det er behov for det, dvs. når oppdragsgiver ikke lenger har behov for bilen(e).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for korttidsleie av bil
Estimert verdi
6 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristen.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha god økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. • Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhet Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: 1. Erklæring om virksomhetens omsetning de siste tre regnskapsårene. 2. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysnings-virksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom ikke disse dokumentene gir et dekkende bilde av virksomhetens økonomiske og finansielle kapasitet til å gjennomføre kontrakten kan oppdragsgiver be om ytterligere dokumentasjon.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha god erfaring med levering av leiebiltjenester fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: En kort beskrivelse av tre av tilbyders sammenlignbare oppdrag de siste 5 år. Oversikten skal minst inneholde følgende informasjon: • Oppdragsgiver • Oppdragets kontraktsverdi ekskl. mva. • Tilbyders oppgave/rolle i prosjektet • Oppstartstidspunkt og avslutning • Del 1 Vedlegg 5 kan benyttes som dokumentasjon Krav: Tilbyder skal ha system for kvalitetsstyring. Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: Dokumentering av oppfylt krav kan foretas ved fremlegging av én av disse: • Tilbyderen beskriver firmaets rutiner for kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring • Om tilbyder innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), kan dette fremlegges Krav: Tilbyder skal ha system for miljøledelse Dokumentasjon: Erklæres i ESPD. Dokumenteres på forespørsel: Dokumentering av oppfylt krav kan foretas ved fremlegging av én av disse: • Tilbyderen beskriver firmaets rutiner for miljøledelse, med vekt på ledelsens ansvar, kontinuerlig analyse og forbedring Om tilbyder innehar ISO 14001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), kan dette fremlegges

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner