Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Data og analyse

Sykehusinnkjøp HF trenger en leverandør av CRM-system for å levere et bestillingsverktøy for tolketjenester i Oslo over 36 måneder til en verdi av 5 000 000 NOK. Løsningen skal registrere og formidle tolkeoppdrag, inneholde oversikt over tolker og språk, samt produsere rapporter som styringsverktøy. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha relevant erfaring med lignende oppdrag og tilstrekkelig kapasitet og kvalifikasjoner for å gjennomføre kontrakten.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Tolkesentralen ved Oslo universitetssykehus HF (OUS) skal anskaffe en løsning for å registrere og formidle tolkeoppdrag. Løsningen må bl.a. kunne inneholde en oversikt over tolker og hvilke språk de betjener, samt alle avdelinger og bestillere som bestiller tolkeoppdrag. Løsningen må være et CRM-system og må kunne produsere rapporter som fungerer som styringsverktøy og beskriver den daglige aktiviteten. Den må kunne håndtere utgående og innkommende skriftlig kommunikasjon i form av eposter og meldinger mellom Tolkesentralen og tolker, og mellom Tolkesentralen og bestillere. Løsningen skal ha norsk brukergrensesnitt. Det er primært ønskelig å anskaffe en løsning som er i bruk og som har nødvendig funksjonalitet for å formidle oppdrag, men der det også er rom for utvikling og forbedring av ytterligere funksjonalitet. Se også vedlagte konkurransebestemmelser og utkast til kravspesifikasjon. Sykehusinnkjøp HF bistår OUS i denne anskaffelsen.Hovedtrekkene i prosedyrenLøsningen skal benyttes av ansatte ved Tolkesentralen, samt alle tilknyttede tolker og bestillere ved avdelinger som har behov for tolk. Tolkesentralen består av 17 administrative ansatte, og leverer oppmøtetolking og fjerntolking fra nærmere 340 høyt kvalifiserte frilanstolker som tolker på over 80 språk. Oppdragsmengden årlig er over 50 000 oppdrag og det er nærmere 500 forskjellige avdelinger som bestiller oppdrag per år.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Krav til kredittvurdering er «kredittverdig uten sikkerhet» eller tilsvarende, dvs. minimum A hos Dun & Bradstreet Norway AS.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet samt tilstrekkelige tekniske og faglige kvalifikasjoner til å gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Det er et krav at Tilbyder og de ressursene som skal benyttes til å utføre tjenestene, har relevante tekniske og faglige kvalifikasjoner og relevant erfaring fra levering av tilsvarende eller lignende oppdrag som denne konkurransen omfatter. Som tilsvarende oppdrag regnes levering og videreutvikling av software for bestilling av tolketjenester eller andre formidlingstjenester.

    Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger.

    Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger.

    Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner