Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktivite…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reklame og markedsføring

Statens Vegvesen trenger reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp, med en rammeavtale over 4 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler, og omfatter konsept- og kampanjeplanlegging, mediekjøp, innholdsproduksjon og arbeidsgiverprofilering. Tildelingskriteriene inkluderer pris (10%), tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring (8.3333%), caseforståelse (8.3333%), og oppdragsforståelse (6.6667%). Leverandøren må dokumentere kompetanse og erfaring ved å legge ved CV-mal og prisskjema.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.
Estimert verdi
16 000 000,00 kr
Varighet
4 år
Tildelingskriterium 1
Pris
Pris Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved utfylt Vedlegg 1 Prisskjema for den delkontrakt som leverandør gir tilbud på.
Tildelingskriterium 2
Tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring
Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved utfylt Vedlegg 5 CV mal
Tildelingskriterium 3
Case
Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av case, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført. Vi oppfordrer alle til å levere kort og presis inntil maks 3 sider
Tildelingskriterium 4
Oppdragsforståelse
Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført.
Tildelingskriterium 5
Miljø
I denne anskaffelsen er tildelingskriterium for miljø ikke vektet med 30%. Bakgrunnen for dette er unntaksbestemmelsen i FOA §7-9 femte ledd. (5) Forpliktelsen til å stille krav eller kriterier etter denne bestemmelsen gjelder ikke da anskaffelsen etter sin art (tjenesteanskaffelse) har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Løsningens art er heller ikke tilstrekkelig definert til å kunne definere hensiktsmessige tildelingskriterier for dette på utlysningstidspunktet.
Tildelingskriterium 6
Pris
Leverandøren skal legge ved utfylt Vedlegg 1 Prisskjema for den delkontrakt som leverandør gir tilbud på.
Tildelingskriterium 7
Tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring
Oppdragsgiver vil evaluere tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring. Det legges spesielt vekt på at tilbudt personell har erfaring fra og kunnskap om • informasjons- og holdnings-kampanjer for ikke-kommersielle formål • markedsføringstrender • mediemarkedet og kanalvalg • målgruppeinnsikt • profilering, herunder arbeidsprofilering Gjelder for alle delkontrakter
Tildelingskriterium 8
Case
Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av case, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført. Vi oppfordrer alle til å levere kort og presis inntil maks 3 sider
Tildelingskriterium 9
Oppdragsforståelse
Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført.
Tildelingskriterium 10
Miljø
I denne anskaffelsen er tildelingskriterium for miljø ikke vektet med 30%. Bakgrunnen for dette er unntaksbestemmelsen i FOA §7-9 femte ledd. (5) Forpliktelsen til å stille krav eller kriterier etter denne bestemmelsen gjelder ikke da anskaffelsen etter sin art (tjenesteanskaffelse) har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Løsningens art er heller ikke tilstrekkelig definert til å kunne definere hensiktsmessige tildelingskriterier for dette på utlysningstidspunktet.
Tildelingskriterium 11
Pris
Leverandøren skal legge ved utfylt Vedlegg 1 Prisskjema for den delkontrakt som leverandør gir tilbud på.
Tildelingskriterium 12
Tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring
Oppdragsgiver vil evaluere tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring. Det legges spesielt vekt på at tilbudt personell har erfaring fra og kunnskap om • informasjons- og holdnings-kampanjer for ikke-kommersielle formål • markedsføringstrender • mediemarkedet og kanalvalg • målgruppeinnsikt • profilering, herunder arbeidsprofilering Gjelder for alle delkontrakter
Tildelingskriterium 13
Case
Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av case, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført. Vi oppfordrer alle til å levere kort og presis inntil maks 3 sider
Tildelingskriterium 14
Oppdragsforståelse
Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget, samt hvordan dette oppdraget vil bli utført.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner