Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Statens Lånekasse For Utdanning trenger en kontaktsenterløsning for en avtale med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Løsningen skal håndtere ulike kanaler for kundedialog og muliggjøre datauttrekk for analyseformål. Tjenestene skal leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er pris (30%) og kvalitet (70%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelse av avtale for kontaktsenter. Behovet er en kontaktsenterløsning som håndterer ulike kanaler. Kontaktsenterløsningen skal sørge for at Lånekassens kunder kan komme i direkte dialog med Lånekassen, for å kunne ivareta sine kundeforhold. Det er også behov for å hente ut data om bruk for analyseformål. Grunnet ferieavvikling kan det ikke forventes svar på spørsmål før 28 juli, men vi vil forsøke å besvare så langt det lar seg gjøre. Leverandører står fritt til å sende inn spørsmål når dere ønsker.

    Kontakt navn
    Bano Basri Younas
    Kontakt telefon
    +47 21496000
    Adresse
    Fyrstikkalléen 1, 0661 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Pris

    Beskrivelse

    Kvalitet

    Beskrivelse

    I denne anskaffelsen har oppdragsgiver valgt å ivareta klima- og miljøhensyn gjennom konkrete krav, jf. forskrift om offentlige anskaffelser § 7-9 fjerde ledd. Begrunnelsen for dette er at klima- og miljømålene for anskaffelsen best oppnås ved at alle tilbud oppfyller et fastsatt minimumsnivå for miljøprestasjon. Bruk av tildelingskriterier ville kunne medføre at tilbud med lavere miljøytelse, men høyere score på andre kriterier, likevel kunne nå opp i konkurransen. Dette anses som lite forenlig med anskaffelsens formål. I vurderingene av klima- og miljøbelastningen knyttet til anskaffelsen, har oppdragsgiver valgt å fokusere på datasenterdrift, ettersom denne komponenten utgjør den klart største andelen av miljøavtrykket ved bruk av skytjenester. Tiltak for å sikre energieffektivitet og bruk av fornybar energi i datasentre har derfor størst effekt på å redusere de samlede utslippene fra tjenesteleveransen. Videre vurderes det som hensiktsmessig og forholdsmessig å fastsette miljøkrav på et nivå som er relevant og realistisk oppnåelig for markedet. Kravene er utformet slik at de kan dokumenteres, kontrolleres og følges opp i kontraktsperioden. Denne tilnærmingen sikrer likebehandling av leverandørene, forutberegnelighet i konkurransen og oppfyllelse av virksomhetens miljøstrategi. Oppdragsgiver anser derfor at bruk av krav fremfor tildelingskriterier er det mest egnede virkemiddelet for å ivareta klima- og miljøhensyn i denne konkrete anskaffelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner