Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontor- og rengjøringsprodukter
Værnesregionen Innkjøp innbyr på vegne av Midt- Trøndelags kommunene heretter kalt Oppdragsgiver, til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på kjøp av forbruksmateriell til kommunenes enheter Anskaffelsen er knyttet til Oppdragsgivers behov for forbruksvarer, herunder kontorrekvisita, datarekvisita, fritt skolemateriell, renholdsprodukter, papir og plastprodukter samt lyskilder. Den årlige verdien av forbruksvarer er estimert til 13500000 NOK eks. mva. inkl opsjoner. Oppgitt verdi og forbruk medfører ingen kjøpsplikt for Oppdragsgiver
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Rita Endresen
- Kontakt telefon
- +47 74833500
- Kontakt e-post
- rita.endresen@varnesregionen.no
- Adresse
- Kjøpmannsgata 9, 7500 STJØRDAL
Værnesregionen Innkjøp innbyr på vegne av Midt- Trøndelags kommunene heretter kalt Oppdragsgiver, til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på kjøp av forbruksmateriell til kommunenes enheter Anskaffelsen er knyttet til Oppdragsgivers behov for forbruksvarer, herunder kontorrekvisita, datarekvisita, fritt skolemateriell, renholdsprodukter, papir og plastprodukter samt lyskilder. Den årlige verdien av forbruksvarer er estimert til 13500000 NOK eks. mva. inkl opsjoner. Oppgitt verdi og forbruk medfører ingen kjøpsplikt for Oppdragsgiver
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. innbetaling av skatt og merverdiavgift.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag, meget god gjennomføringsevne, herunder tilstrekkelig kapasitet til å håndtere denne type kontrakt og kunne levere til alle oppdragsgivers enheter/ lokasjoner.
Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem.
Leverandøren skal ha gode kvalitetssikringsrutiner. Herunder skal leverandøren ha et kvalitetssikringssystem som inneholder nødvendige rutiner for å sikre at leverte produkter er av god kvalitet, og som for øvrig er egnet til å sikre gode leveranser.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å håndtere denne type kontrakt og kunne levere til alle oppdragsgivers enheter/ lokasjoner.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av forbruksartikler
- Hovedkode
- Tilleggskoder
- 18424300 Engangshansker
- 19520000 Plastprodukter
- 22111000 Skolebøker
- 22832000 Øvelsespapir, kladdepapir
- 30190000 Diverse kontorutstyr og -materiell
- 30191000 Kontorutstyr bortsett fra møbler
- 30192000 Kontorutstyr
- 30192700 Kontorartikler
- 30197620 Skrivepapir
- 30197642 Kopieringspapir og elektrografisk papir
- 30197643 Kopieringspapir
- 30199000 Papirprodukter til kontor og andre gjenstander
- 30200000 Datautstyr og -materiell
- 30237460 Tastaturer til datamaskiner
- 31440000 Batterier
- 31500000 Belysningsutstyr og elektriske lamper
- 31532110 Lysrørslamper
- 31532910 Lysrør
- 31532920 Lyspærer og lysrør
- 32580000 Datautstyr
- 33711900 Såpe
- 33741100 Håndsåpe
- 33760000 Toalettpapir, lommetørkler, håndklær og servietter
- 33761000 Toalettpapir
- 33763000 Papirhåndkle
- 33764000 Papirservietter
- 33770000 Sanitetspapir
- 33771000 Sanitære produkter av papir
- 33772000 Engangsprodukter av papir
- 39222100 Engangsprodukter til cateringvirksomhet
- 39222110 Engangsbestikk og -tallerker
- 39222120 Engangskopper
- 39292000 Skoletavler eller tavler med skrive- og tegneoverflate eller instrumenter
- 39800000 Renholds- og boningsartikler
- 39831200 Vask, oppvask- og rengjøringsmidler
- 39831210 Oppvaskmidler til maskin
- 39832000 Oppvaskmaskinprodukter
- 39832100 Oppvaskmaskinpulver
- Estimert verdi
- 54 000 000,00 kr
- Varighet
- 22 måneder
