Anbudsoversikt for Kjøp av forbruksartikler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og rengjøringsprodukter

Værnesregionen Innkjøp innbyr på vegne av Midt- Trøndelags kommunene heretter kalt Oppdragsgiver, til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på kjøp av forbruksmateriell til kommunenes enheter Anskaffelsen er knyttet til Oppdragsgivers behov for forbruksvarer, herunder kontorrekvisita, datarekvisita, fritt skolemateriell, renholdsprodukter, papir og plastprodukter samt lyskilder. Den årlige verdien av forbruksvarer er estimert til 13500000 NOK eks. mva. inkl opsjoner. Oppgitt verdi og forbruk medfører ingen kjøpsplikt for Oppdragsgiver

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av forbruksartikler
Estimert verdi
54 000 000,00 kr
Varighet
22 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. innbetaling av skatt og merverdiavgift Dokumentasjonskrav: • Skatteattest • Merverdiattest • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som norske.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag, meget god gjennomføringsevne, herunder tilstrekkelig kapasitet til å håndtere denne type kontrakt og kunne levere til alle oppdragsgivers enheter/ lokasjoner. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens administrative og tekniske enheter som disponeres til oppfyllelse av rammeavtalen. Det skal gis en beskrivelse av leverandørens distribusjonsnett for vareleveranse og kapasitet i forhold til kontraktens omfang. • Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker for innhenting av referanse (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem Dokumentasjonskrav: 3. parts sertifisering som EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller annen dokumentasjon tilsvarende miljøledelsestiltak. Leverandøren skal ha gode kvalitetssikringsrutiner. Herunder skal leverandøren ha et kvalitetssikringssystem som inneholder nødvendige rutiner for å sikre at leverte produkter er av god kvalitet, og som for øvrig er egnet til å sikre gode leveranser. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem/styringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Beskrivelsen må inneholde tilstrekkelig informasjon til at oppdragsgiver kan vurdere om kravet er oppfylt. Dersom tilbyder er tredjeparts sertifisert skal dette dokumenteres.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner