Vygruppen AS
Tekniske rådgivningstjenester Dynamisk innkjøpsordning løpende opptak
Vygruppen AS trenger tekniske rådgivningstjenester for å levere Dynamisk innkjøpsordning løpende opptak.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Formålet med anskaffelsen er å samle Norske togs kjøp av tekniske rådgivingstjenester og modifikasjoner og reparasjoner oppgaver innenfor flere fagområder. Rammeavtalene skal sikre Norske tog hurtig tilgang til kapasitet og spesialisert kompetanse innenfor teknisk rådgivning og utførelse av modifikasjoner og reparasjoner av hele togparken. Avtalene skal legge til rette for langsiktige og utviklende samarbeid mellom Norske tog og leverandør.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å samle Norske togs kjøp av tekniske rådgivingstjenester og modifikasjoner og reparasjoner oppgaver innenfor flere fagområder. Rammeavtalene skal sikre Norske tog hurtig tilgang til kapasitet og spesialisert kompetanse innenfor teknisk rådgivning og utførelse av modifikasjoner og reparasjoner av hele togparken. Avtalene skal legge til rette for langsiktige og utviklende samarbeid mellom Norske tog og leverandør.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Vygruppen AS trenger tekniske rådgivningstjenester for å levere Dynamisk innkjøpsordning løpende opptak.
Norske Tog AS planlegger anskaffelsen av levetidsoppgraderinger for FLIRT-togene, med en estimert total verdi på 1 milliard kroner, og ønsker å innføre en modell for trinnvise oppgraderinger gjennom togets levetid. Leverandører inviteres til å delta i markedsdialog for å gi innspill som kan bidra til å forme den videre prosessen.
Norske Tog AS planlegger anskaffelsen av tjenester for å forbedre arbeidet med klima og miljø i anskaffelser. Leverandører inviteres til å delta i en markedsundersøkelse (RFI) for å gi innspill til dette arbeidet.
Jernbanedirektoratet trenger elektrikertjenester for drift, vedlikehold og mindre installasjonsarbeider i Innlandet, gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 1,3 millioner kroner. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og klima og miljø (30%).
Ruter AS trenger bistand til virksomhetsutvikling og endringsstøtte gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning og gjennomføring av tiltak knyttet til strategiutvikling, organisasjonsdesign, kultur- og kompetanseutvikling, prosessforbedring, teknologiinnføring, prosjekt- og endringsledelse, samt HR-relaterte initiativer som talent management og employer branding. Konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor første fase er en kvalifiseringsfase.